Vreemd gaan...

Alles wat je wilt weten of vertellen over vreemdgaan.

Re: Vreemd gaan...

Berichtdoor merugia op 31 maart 2009, 21:30

Hi.
Mensen mensen, ik heb genoten van jullie verhalen. :D

Toen ik 40 werd dacht ik ga een one night stand proberen. Ik heb later iets te vertellen en heb ik wat spannend mee gemaakt. Het was leuk alemaal. 1 nadeel is meneertje is blijven plakken. Het hebt me moeite gekost om het duidelijk te maken. Maar uiteindelijk hebt ie het wel begrepen en tegenwoordig zijn we goede vrienden.

Achteraf stond ik verstel van me zelf. :o .Had nooit gedacht dat ik zoiets zou doen. Maar ik had/heb er geen spijt van, want in die tijd ben ik ook achter gekomen dat mijn vriend helemaal los ging met vreemd gaan. Hij weet het nog steeds niet. Maar vind het niet belangrijk om het nu te vertellen.

Nou mensen tot later.
Groetjes Merugia
merugia

Berichtdoor Bloesem op 01 apr 2009, 08:58

Hoi Merugia,

Join the club. ;)
Aan ONS heb ik eigenlijk al heel lang niet meer gedaan. Wie weet komt dat weer als ik stand alone ben en ook geen sv meer heb.
Maar even lekker nieuwsgierig, je zag het niet zitten een sv met je ons op na te houden? Wel "makkelijk" dat je vriend er ook anderen op na houdt. Dat maakt je schuldgevoel een stuk minder denk ik.'

We spreken elkaar vast nog wel.

Gr, Bloesem
Bloesem

Berichtdoor NadineB op 06 apr 2010, 13:10

Blijft een spannend onderwerp.

Ik vraag mij af of ik een legitieme reden heb om te vermoeden dat mijn man vreemd gaat, wanneer ik een condoom in zijn auto aantref.

Geen onbelangrijk detail is dat ik zelf reeds 3 jaar een minnaar er op na houd, dus daarom ook liever de discussie vermijd.
NadineB

Berichtdoor yessie op 06 apr 2010, 14:52

vreemd gaan wat is daar mis mee
bedoel je als je hetzelf overkomt nou dan is dat heel erg ja.
maar je kan er overheen komen toch

groet yessie
yessie

Vorige

Keer terug naar Vreemdgaan