Persoonlijke stijl met trends .

Volg jij de laatste trends en zo ja... wat zijn die?

Persoonlijke stijl met trends .

Berichtdoor Shari op 06 maart 2008, 23:14

Ik volg niet zomaar àlles wat er op fashion gebied voorgeschreven wordt , maar er zijn wel een aantal dingen die ik erg leuk vind en die ik dan combineer met mijn eigen 'personal style'. ;)
Zo draag ik bijvoorbeeld bijna altijd laarzen ( behalve als het 30 graden :oops: is ) , heb veel jeans en jeansrokken , heb een zwak voor korte vestjes en leren jasjes.
Mijn kledingstijl is over het algemeen sportief-stoer maar toch vrouwelijk te noemen.

Shari :P
Shari

Re: Persoonlijke stijl met trends .

Berichtdoor marthina op 29 apr 2008, 21:18

Hallo Shari.
ik ben wel laat met het lezen, het is nu al weer april.
maar goed, even voorstellen ik heet Tineke.
mijn kleding stijl is ook heel sportief, ik probeer soms zelf kleren te ontwerpen.
ik hou niet zo van, wat je in de winkel ziet, van 1 blouse zie je 13 van de zelfde blousen, zodoende probeer ik het zelf iets te maken.
ik hoop je hier nog te zien.
groetjes Tineke.
marthina

Berichtdoor anita45 op 02 maart 2009, 13:37

Afbeelding

303 keer gelezen en 1 reactie

het moet toch niet gekker worden hier zegg..

tjonge

dus niemand loopt mee in de mode trend NIEMANDDDD?? :shock: dan is het voor al de detailhandel zaken overbodig om uberhaupt open te zijn
anita45

Berichtdoor mama-1986 op 03 maart 2009, 14:55

nou ik draag wat ik lekker en mooi vind mode of niet maakt me niks uit :mrgreen:
mama van 2 wondertjes mijn allesjes
mama-1986

Berichtdoor anita45 op 03 maart 2009, 15:27

weet je Mama`86 en gelijk heb je,

dat ik nu eenmaal een zoon in huis heb die zich geheel overgeeft aan de laatste mode, kan ik niet echt mee zitten, en draag wat ik leuk vind, en ahum ook wat mijn vriend mij goed vind staan dat geef ik ook ruitelijk toe, ben iets meer mode bewust bengaan worden door mijn zoon en vriend :oops: ..

alleen waar ik echie niet aan mee doe is de kapper stijlen ik ben Anita met mijn haar klaar... hihihihihAfbeelding
anita45

Berichtdoor Sterre op 10 apr 2009, 10:26

Ik ben hier nog maar kort, en wil me nergens mee bemoeien,
maar heb al wel veel gelezen, en merk dat veel topics uit 3 posten bestaan en dat er dan niet meer gereageerd is/wordt. er zijn veel oude topics waar een jaar terug voor het laatst op gereageerd is.
Denk dat er ook veel topics gecreeerd worden waar na 2 posten niemand meer komt.
Ook veel van de zelfde.

Moet dat niet eens opgeschoont worden?
Wie is onze moderator? Kunnen we het aan haar/hem vragen.

BTW, ik heb mn eigen stijl en koop niet echt wat de mode voorschrijft.
Is het leuk en staat het me okay, maar voor de rest kies ik mn eigen ding.
Soms een nette broek, dan weer spijker, of een rokje
loop dus niet echt achter de mode aan, maar ik loop zeker niet voor l*l :lol:

anita45 schreef:Afbeelding

303 keer gelezen en 1 reactie

het moet toch niet gekker worden hier zegg..

tjonge

dus niemand loopt mee in de mode trend NIEMANDDDD?? :shock: dan is het voor al de detailhandel zaken overbodig om uberhaupt open te zijn
Sterre

Berichtdoor anita45 op 17 apr 2009, 16:05

[quote="Sterre"]Ik ben hier nog maar kort, en wil me nergens mee bemoeien,
maar heb al wel veel gelezen, en merk dat veel topics uit 3 posten bestaan en dat er dan niet meer gereageerd is/wordt. er zijn veel oude topics waar een jaar terug voor het laatst op gereageerd is.
Denk dat er ook veel topics gecreeerd worden waar na 2 posten niemand meer komt.
Ook veel van de zelfde.

Moet dat niet eens opgeschoont worden?
Wie is onze moderator? Kunnen we het aan haar/hem vragen.

BTW, ik heb mn eigen stijl en koop niet echt wat de mode voorschrijft.
Is het leuk en staat het me okay, maar voor de rest kies ik mn eigen ding.
Soms een nette broek, dan weer spijker, of een rokje
loop dus niet echt achter de mode aan, maar ik loop zeker niet voor l*l :lol:

quote]

Onze Mod is vriendinnenclub die staat in het rood aangegeven dat 1
en opschonen van een xx aantal topics zou idd geen overbodige luxe zijn zodat het meer en meer overzichtelijker kan worden ..

Dan nu IKKeeeeeee :mrgreen: ik ga toch echie niet lopen voor mijzelf in van die hele kleine korte jurkjes hoor... ik voel mij daar echt te OUD voor... jaa op balkonia maar nee buiten niet echt hehe moest ik ff kwijt..
twijfel wel even aan het feit of ik mij haar zou kleuren... uhhe geen verf maar kleurspoeling maar heb geen idee wat Nu de trend is.. :oops: :oops: is het blond bruin rood, en daar dan weer de nuances van pffffff....
anita45

Berichtdoor marina op 23 apr 2009, 23:48

Ook ik trek gewoon aan, wat ik leuk vind om te dragen en ik bij me vind passen, maar pas me wel wat aan aan de trend van het moment. In de week loop ik graag in een lange broek, omdat ik lange wandelingen maak met mijn hond en als ik uit ga, doe ik dan meestal bewust een rok aan. Ik vind het steeds moeilijker om kleding voor me zelf te kopen. Vaak vind ik het dan weer net niet leuk genoeg. Het duurt dan ook soms wel lang voor ik iets naar mijn zin gevonden heb. Maar als ik het dan gekocht heb, heb ik daar meestal geen spijt van.
marina

Berichtdoor Sterre op 24 apr 2009, 08:36

dat is ook het belangrijkste, dat jij het fijn vind om te dragen en uiteraard ontkom je niet
helemaal aan de modetrents, dat is ook prima, heb ik zelf ook wel
Sterre

Berichtdoor berber op 30 jun 2009, 21:16

Ik ben dol op trends ben 46 dus ik kijk wel of het bij mijn leeftijd past. Ik haal uit de trends alles wat ik leuk vind en combineer het met mijn oude spullen.Scandinavische merken hebben nu mijn voorkeur vooral vanwege hun materiaal- en kleurgebruik. Ik koop mijn kleding in alle soorten winkels de wat duurdere boutiekjes maar ook bij de zara en h&m .Ik hou ook van vintage maar het is lastig om betaalbare vintage te vinden ik weet wel een aantal winkels maar de prijzen zijn de laatste jaren erg omhoog gegaan.Gelukkig heb ik nog prachtige vintage kleding .
berber

Keer terug naar Mode & Trends