Kookclub Arnhem (-Noord) e.o.

Zoek je een vriendin om mee te gaan koken? Of zoek je een aantal vriendinnen om een kookclubje te beginnen? PLaats hier je oproep!

Kookclub Arnhem (-Noord) e.o.

Berichtdoor Tjitske op 30 maart 2010, 22:51

Sinds augustus 2009 woon ik met mijn vriend in het mooie Arnhem-Noord. We zijn hier vanwege zijn werk vanuit Utrecht naartoe verhuisd en hebben daar nog geen dag spijt van gehad. Omdat ik toch ook graag wat mensen wil leren kennen, lijkt het mij gezellig een kookclub te beginnen. Zelf ben ik 33, HBO opgeleid, ik heb twee banen en ik ben sinds februari 2010 de trotse moeder van een heel mooi dochterje. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met dames tussen de 30 en 40 en misschien een beetje vergelijkbaar leven (niet dat ik geen contact wil met kinderloze meiden maar als verse moeder kan ik me nog erg goed herinneren hoe het is om bij gesprekken over andermans kinderen te zitten...).
Groeten,
Tjitske
Tjitske

Re: Kookclub Arnhem (-Noord) e.o.

Berichtdoor lilian28 op 08 apr 2010, 14:33

Hoi!

Mijn naam is Lilian, ik ben 30 jarig en woon ook samen in Arnhem-noord!
Wij hebben (nog) geen kinderen, maar ik vind het geen probleem om naar verhalen te luisteren over kids. Vriendinnen van mij zitten al een tijd in de kids en ik vind het hartstikke leuk! Daarbij komt dat ik waarschijnlijk door mijn werk, ik werk momenteel via een uitzendbureau in de kinderopvang, maar kom oorspronkelijk uit het onderwijs, het ook niet erg vind en juist leuk vind om kids-verhalen te horen.
En ik neem aan dat we het ook nog over andere dingen kunnen hebben toch ;-)
Ben je inmiddels al wat verder en hebben zich meer meiden aangemeld?
Ik hoop van je te horen,

Groetjes Lilian
lilian28

Re: Kookclub Arnhem (-Noord) e.o.

Berichtdoor Tjitske op 15 apr 2010, 09:23

Dag Lilian,

Dank voor je bericht: ik ga mn advertentie van het forum halen omdat ik via een andere weg een erg gezellige kookclub heb gevonden maar ik zag dat jij ook met een aantal dames contact hebt om iets op te starten, leuk!

Groetjes,
Tjitske
Tjitske

Keer terug naar Koken