Vriendin in Hilversum gezocht

Zoek je vriendinnen om een vriendinnenclubje in je stad of regio te beginnen? PLaats hier je oproep!

Vriendin in Hilversum gezocht

Berichtdoor IrisB op 03 sep 2008, 22:23

Dag allemaal,
Ik (Iris, 33 jaar, getrouwd, werkend, geen kinderen) ben op zoek naar een leuke vriendin om leuke & gezellige mee te ondernemen.
Naar de film gaan, theater, musea, wandelen over de hei of op het strand, Desperate Housewives kijken, sporten, mailen, lekker eten, wijntje drinken...... het zijn allemaal dingen die ik leuk vind om te doen. Jij ook?? Laat het mij weten!!!
Groetjes, Iris ;)
IrisB

Re: Vriendin in Hilversum gezocht

Berichtdoor Natasja op 04 sep 2008, 10:42

Hoi Iris,

Ik ben 35 jaar en woon op het moment in een klein dorpje bij Denbosch. Ik heb 13 jaar in 't Gooi gewoond en gewerkt maar ben door een burnout 2 jaar geleden verhuisd naar Brabant, in de buurt van m'n familie.
Waarschijnlijk doordat ik toch een behoorlijke tijd in het westen heb gewoond, lukt het me niet om hier echt m'n draai te vinden en ben ik woonruimte aan het zoeken in Hilversum.

Het lijkt me leuk en motiverend om alvast wat contacten te maken.

Hoop graag van je te horen!

Groetjes,
Natasja
Natasja

Berichtdoor MoniqueD op 22 okt 2008, 13:20

Hoi Iris,
Zelf woon ik niet in omgeving Hilversum maar in Almere, (hoop niet dat je dat erg vind) , maar ik herken het. Ben zelf 29 jaar, samenwonend en heb net een nieuwe baan.
Hou van lezen, naar de bioscoop en gewoon gezellig kletsen. Als je de omgeving niet erg vind hoop ik snel wat van je te horen

Groetjes Monique
MoniqueD

Berichtdoor JacquelineV op 23 okt 2008, 12:59

Hoi Iris,

Ik ben 31 en woon sinds maart in Hilversum.
Aangezien ik niet uit de omgeving kom, mis ik soms de leuke contacten met andere meiden. Gewoon gezellige dingen doen, sporten, filmpje kijken, kletsen en van alles en nog wat.

Ik hoop wat van je te horen!

Gr
Jacqueline
JacquelineV

Berichtdoor Maria op 29 okt 2008, 21:56

Hoi Iris,

Ik (34 jaar, werkend, kinderen) zoek ook leuke vriendinnen om dingen mee te doen. Ik houd van lezen, nieuwe dingen ontdekken, sporten en een wijntje op zijn tijd. Ik woon al 5 jaar in Hilversum en het lijkt mij leuk om samen iets te verzinnen om te gaan doen.

Groet,

Maria
Maria

Berichtdoor irene.1975 op 15 dec 2008, 16:12

Hi Iris, Monique, Natasja, Monique, Jacqueline en Maria,

Mijn naam is Irene en ik woon sinds februari in Hilversum. Ook ik ben op zoek naar mensen om iets leuks mee te doen... Is het niet gezellig om met z'n allen een x iets te drinken?

Groetjes,
Irene
irene.1975

Berichtdoor emily1976 op 01 jul 2010, 13:06

Beste Meiden,

Jullie oproepjes zijn alweer een tijdje geleden geplaatst. Toch wil ik nog even reageren. Mijn naam is Emily, 33 jaar en moeder van Maya en Uma. Ik werk als ZZP'er en ben bezig met het opstarten van een consultingbureau op het gebied van export / import van duurzame technologie producten en diensten. Ik woon alweer een tijdje in Hilversum, maar omdat ik het de laatste jaren druk heb gehad met mijn gezin en werk ben ik er niet echt aan toe gekomen om via een clubje of sport een vriendinnenclub op te bouwen in Hilversum. Ik merk dat ik dat de laatste tijd wel een beetje begin te missen. Het lijkt me daarom leuk om een paar meiden te leren kennen om gezellig een kopje thee te drinken of een wijntje, samen te gaan sporten, een avondje uit of een wandeling op de heide. Ik hou van sport, films, muziek, natuur, reizen (met kleine kinderen niet meer zoveel), boeken lezen en koken.

Met vriendelijke groeten,
Emily
emily1976

Berichtdoor MoniqueD op 10 jul 2010, 16:01

Hoi Emily,
bedankt voor je reactie!, Ik woon nog steeds in Almere. Heb je misschien ook een e-mail adres waar ik naar toe kan e-mailen? die van mij is moniques79@hotmail.com.
Ik hoor het wel.

Groetjes Monique
MoniqueD

Keer terug naar Vriendinnenclubs