De Koninklijke Nederlandse Golf Federatie (NGF) en Shelly Sterk slaan deze zomer de handen ineen. Vanaf 24 juni gaat de campagne Golf Party live, waarvan Shelly het gezicht is. Deze campagne laat zien dat golf een feestje is én voor iedereen.

Originele golfactie in hartje Utrecht
Presentatrice Shelly Sterk nodigde in hartje Utrecht enthousiaste voorbijgangers uit om zes golfchallenges uit te voeren. Van deze challenges zijn interactieve video’s gemaakt waarin winacties zitten verstopt. Alle kijkers maken kans op prijzen waaronder Garmin smartwatches à € 275 en een volledig verzorgd arrangement voor 10 personen in de spiksplinternieuwe GolfLounge Amsterdam op Golfcentrum De Hoge Dijk.

Beginnen met golf is een feestje!
De campagne laat zien dat golf steeds toegankelijker wordt. Zo stroomden er in de afgelopen twee jaar maar liefst 50.000 nieuwe golfers in. Onder hen ook bekende Nederlanders die golf ontdekten als een sport die rust en tegelijkertijd uitdaging biedt. Singer/songwriter Miss Montreal, kickbokser Rico Verhoeven, de actrices Moïse Trustfull en Caroline Spoor, Volkskrant-columniste Ibtihal Jadib en duizendpoot (muzikant, zangeres, actrice en auteur) en Aafke Romeijn. Inmiddels hebben ze allemaal hun eigen verhaal over golf, over wat hen fascineert, hoe ze genieten in de natuur en hoe een succesbeleving voelt.

Shelly en golf: een logische combinatie
Ook Shelly Sterk is een nieuwkomer in de sport, hoewel ze er al op jonge leeftijd mee in aanraking kwam. Haar vader nam haar af en toe mee naar de golfbaan, ze had haar eigen clubs en handschoentje maar echt enthousiast kon ze er toen niet van worden. Dat veranderde toen haar vader, man en zoontje vaak samen gingen golfen. “Het gaat mij niet gebeuren dat zij straks met z’n drieën op de baan staan en ik in mijn eentje thuiszit!”. Ze nam les en werd alsnog gegrepen door het golfvirus. Nu laat Shelly Sterk als gezicht van Golf Party aan iedereen haar enthousiasme zien.

Categories:

No responses yet

Geef een reactie